miercuri, 11 martie 2009

Seven Pounds

am vazut ieri seara filmul din titlu, si m-a impresionat in asa masura incat am zis ca e musai de recomandat si altora pe blog (e prima data cand recomand un film pe blog, desi sunt o adevarata devoratoare de filme iar cele care sa ma impresioneze intr-adevar sunt destul de putine). nu am sa va stric placerea povestind despre ce e vorba in film (care se dovedeste destul de imprevizibil incat sa iti mentina interesul la cote maxime pe toata durata lui), si nu am sa postez nici vreun trailer, dar va recomand cu toata increderea sa il vedeti, preferabil in liniste si pe indelete, fara prieteni galagiosi sau popcorn.

filmul e regizat de Muccino (responsabil si pentru The Pursuit of Happyness), si il are tot pe Will Smith in rolul principal, care face un rol de zile mari. Spre deosebire de filmul anterior, pe langa povestea cu miez, Seven Pounds beneficiaza si de un ritm sustinut, cu intorsaturi de situatie si de personaje secundare bine construite

nu am inteles de ce filmul nu a beneficiat de atentie la Oscaruri, pentru ca valoarea e clar peste The Curios Case of Benjamin Button (care mi s-ar fi parut un film excelent, daca ar fi avut o ora jumatate in loc de 3 si n-ar fi fost cumplit de lent si previzibil) sau Slumdog Millionaire (care iar mi s-ar fi parut un film ok daca n-ar fi luat atatea premii si n-ar fi fost atat de mediatizat, si oricum are cam mult iz telenovelistic). n-am vazut celelalte filem nominalizate, insa recenziile nu prea m-au motivat.

din filmele de anul trecut am mai vazut doua care mi-au placut, si despre care nu prea s-a vorbit - In Bruges (prima data cand am reusit sa vad un film al lui Collin Farrell pana la capat fara intreruperi voluntare) si Gran Torino (Clint Eastwood la batranete e un actor demn de luat in considerare, iar rolul lui face tot filmul). Planuiesc sa vad in perioada urmatoare Vicky Cristina Barcelona, pe care il astept in cinema pentru ca am mari asteptari, si Revolutionary Road. Daca impresiile sutn bune revin.

7 comentarii:

Anonim spunea...

subscriu ideii tale, filmul este genial. l-am vazut acum cateva saptamani si inca-mi este proaspat pe retina. will face un rol de zile mari... din pacate filmele de genul asta sunt tot ,ai putine pe piata

Canibal spunea...

Clint Eastwood ROCKS. Nu numai acum la batranete. E bun si ca regizor. De vazut, in caz ca nu ai urmarit, Bunul, rau si uratul, un film clasic zic eu. Clint Eastwood e cel mai tare cauboian ever.
tanananaaaaaaa tananaaaaaaaaaaaaaaaa
tanananaaaaaaa tanana taaaaaaannnaaaaaaa

MedeeaS spunea...

asa e, parca se face din ce in ce mai putina arta cinematografica in ultimul timp. de asta cred ca m-am si entuziasmat asa la filmul asta.

hmm, Canibal, eu nu sunt fan western si nici a lui Clint Eastwood din tnerete (probabil tot din cauza western-urilor). Am vazut Bunul, Raul si Uratul, mi-a placut oarecum, da' nu intra in my top favorites.

Lavinia Ștefan-Filip spunea...

Draga mea, uite, iti intorc vizita, cu multumiri ca ai trecut pe la mine. Nu comentez despre Seven Pounds, nu l-am vazut inca. Ti-am citit insa citeva postari(cam pe fuga, drept pentru care o sa revin mai pe tihna) si mi-a placut ce am gasit la tine :) Iti conturezi universul cu stil, ideile tale au viata-n ele, condeiul alearga si ele sprintzar si elegant... am toate motivele sa ma-ntorc aici cu placere.
Imi pare bine de cunostinta - sa ai o saptamina frumoasa! :)

MedeeaS spunea...

multumesc Lavinia, de vizita si de aprecieri :)
si mie mi-a placut ce am gasit la tine pe blog, dar nu am avut timp sa citesc foarte multe la o prima vizita. am sa revin si o sa las si impresii dupa ce mai aprofundez :)
pana atunci, te invit cu mare drag sa mai rasfoiesti pe aici.

Coeur Mecanique spunea...

Gand bun!
Iti recomand sa vezi cat mai curand Revolutionary Road!Emotionant si tragic,la fel ca si Modigliani-pictor si rival al lui Picasso.21 Grams,desi mai vechi,a very brainy one: Waking Life.Changeling mi-a trezit simtul matern,iar A Good Woman mi-a demonstrat inca o data superficialitatea ipochimenilor,care nu inteleg ca "frumusetea fara inteligenta e un carlig fara momeala."si care musca din momeala aparentelor.Vizionare placuta!

MedeeaS spunea...

multumesc de recomandari ma cherie. de fapt tocmai am vazut revolutionary road, insa n-am apucat sa scriu pe site despre el (eram prea preocupata cu micile mele drame). mi-a placut,k dar m-a impresionat mai putin decat american beauty, care e tot al lui mendes si cu care a fost comparat.
Modigliani nu l-am vazut, stiu pictorul si imi plac lucrarile lui (au o plasticitate deosebita, se intrevede vocatia de sculptor). am sa-l caut sa-l vad si iti impartasesc impresii.
21 grams e vazut si placut demult (btw, daca iti place inarritu trebuie sa vezi amores perros, e primul lui lung metraj, mai putin cunoscut dar exceptional de bun)
changeling sincer nu m-a tentat pentru ca angelina jolie (cu exceptia girl interrupted) nu m-a impresionat ca actrita, dar daca mi-l recomanzi am sa-l vad.


contoare