luni, 10 august 2009

pentru oamenii pe care anii nu-i schimba

weekendul asta am regasit un prieten drag. dupa muuuuuulti ani in care nu mai auzisem nimic de el am dat intamplator peste datele lui de contact pe internet (tot sunt bune si retelele astea sociale la ceva, desi recunosc ca nu prea le-am vorbit de bine pana acum).

m-am bucurat enorm sa aud de el, mai ales ca ne despartisem in termeni ambigui, pe care amandoi (dupa cum aveam sa aflu) i-am regretat mai tarziu. de multe ori, in anii de dupa, m-am gandit cate am fi avut sa ne spunem, daca am fi avut ocazia sa stam linistiti, pe indelete, cu un pahar de vin si o privire retrospectiva mai limpede.

a fost reconfortant si imbucurator sa constat ca nici anii, nici distanta, nici traiul printre straini n-au reusit sa-l schimbe (poate doar cateva fire albe in plus, insa el face parte din categoria aia speciala de oameni carora varsta le sporeste sarmul). in rest, in ciuda a tot si a toate, si-a pastrat intacte nemaipomenita larghete sufleteasca, bunavointa si umorul, dragostea pentru muzica si spiritul usor boem si si-a mentinut vii neastamparul si bucuria de a trai.

Edi, asta e pentru tine:

Ploaia asta nebuna.......
Asculta mai multe audio Diverse

Niciun comentariu:


contoare