vineri, 22 mai 2009

un pic de schimbare la fata..

a blogului. m-am gandit eu asa, intr-un moment de inspiratie, ca daca pe mine ma plictiseste infatisarea propriului blog, apltora probabil le inlocuieste ceaiul de tei inainte de culcare.
asa ca mi-am zis ca n-ar fi deloc rea sa mai schimbam pe ici pe colo, prin punctele esentiale. motiv pentru care m-am apucat de milogit la talentata mea surioara pentru o poza mai de soi, si..... ta-daaammm, doamnelor si domnilor, o noua palarie pentru vechea Medee.

PS: Dani, sora mea e responsabila pentru Snuff's events, Acidzuzu si multe alte chestiuni faine si amuzante, pe care nu le divulg pana nu obtin un accept prealabil.

3 comentarii:

Filonous spunea...

Ce-ai cu... ceaiul? Eu beau zilnic ceaiuri (de salvie, ce-i drept), deci îmi sunt dragi :)

P.S: Bucură-te noua faţă (dar una era.. căzută? :)

MedeeaS spunea...

hehe, la ce-i bun ceaiul de salvie? (asta ca sa ma documentez inainte de a comenta).
multumesc. vechea fata cazuse (in desuetudine)

Filonous spunea...

Salvia e bună pentru cei cu nervii slabi şi pentru durerile de dinţi. Eu o folosesc şi pentru că adorm seara mai uşor aşa :)


contoare